21 Nisan 2014 Pazartesi

Kalpli Kapı Süsü

İlk kez kız odası için kapı süsü hazırladım ve itiraf edeyim ki zorlandım.O kadar alışmışım ki erkek anası olmaya herşeye erkek gözüyle bakmaya.Çiçekmiş böcekmiş tuhaf geldi valla.


Dün arkadaşımıza giderken küçük bir hediye götürmek istedim.Kafamda tasarlarken kısa sürer yapmam diye düşünmüştüm ama evdeki hesap çarşıya uymadı.Kalın keçeden bir kalp kestim önce.Kalıpsız kesmek biraz zor oluyor ama ortadan ikiye katlayıp eşitlenebiliyor.Harfler için istediğiniz bir yazı formatında 150-200 font çıktı alırsanız karbon kağıdıyla keçeye geçirip kesebilirsiniz.Küçük kalpler için kurabiye kalıplarını kullandım.Kelebekler ve kuş için de bu kalıpları


Yapıştırma işlerinin bir kısmını kumaş yapıştırıcı ile bir kısmını da silikonla hallettim.Alt kısmından da tül ve kurdela sarkıttım.


 Bu son hali de içime sindi.Şirin bir kız süsü olmuş değil mi?

6 yorum:

  1. canım benim çok güzel olmuş ellerine sağlık.. tüllü kuşa bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. Cook sirin bir sey bu. Ellerinize saglik:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş elinize sağlık. Küçük Defne güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
  4. Çok şeker olmuş, biz alıştık arabalara aslanlara pembe bile bir garip geliyor :) cicili bicili böyle şeylerede alışmak nasip olur inşallah diyelim noktalayalım:))

    YanıtlaSil
  5. yine harikalar yaratmışsın olmadı ama durduk yerde dürtüp ilham veriyorsun:) erkek analığı hakkında haklısın öyle benimsemişiz ki:))))
    güle güle kullanılsın sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Kızlar hepinizden öncelikle çok özür diliyorum bir türlü bloga girip yorumlara bile bakamadım.Evde internet yok taşındık bu arada.İşyeri de çok yoğun giremiyorum bile:(
    Hepinize tek tek çoook teşekkür eder sevgiler sunarım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...