20 Mart 2014 Perşembe

Şekilden Şekile Şekiller :)

En son yazımda bahsettiğim gibi bu ara şekillere takmış bulunuyoruz.Bu yazımda da şekillerle ilgili yaptığımız bir sürü aktiviteden bahsedeceğim


İlki gölge eşleştirmesi.Doruk bu tarz aktiviteleri çok sevmiyor diye üzerine düşmüyordum ama meğer benim oğluşum büyümüş de ilgisi artmış da bu tarz aktivitelerle de ilgilenir olmuş.Renkli çıktı aldım ve renkli olan parçaları da aktarma kağıdıyla kapladım hasar görmesin diye.Çıktıyı buradan alabilirsiniz.


Gölgeleri eşleştirdikten sonra da 3 boyutlu parçalarla da eşleştirdik.


Şekilli bir de kahvaltı yapalım dedik.Şekillere göre de kahvaltımızı yaptık :)


Şekillerle ilgili bir de tahmin oyunu hazırladım Paşama.3 tane oyuncak kutusuna üçgen,kare ve daire şeklinde evadan parçalar koydum.Sonra bunun içinde ne var sence oyunu oynadık.Olayda kutular olduğu için de ilgi çekici oldu tabi.


Arabada bile rahat yok.Tüm gün evde şekillerle haşır neşir olup akşam dışarı çıkmıştık.Babamız gaz alırken de biz de zamanı böyle değerlendirdik.Zaten Doruk'un çok hoşuna gidiyor cama resim yapmak.Ben de bari şekillere devam edelim dedim :)

Şekiller aktiviteler bitmedi,devamı gelecek :)

4 yorum:

  1. Masaallah cocugunuzla her aniniz egitici aktivitelerle geciyor, cocugunuzla bu sekilde alakadar olusunuza hayranim:) minderin deseni de ne guzelmis bu arada civil civil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ama her zaman böyl eaktif olamıyoruz maalesef.Aslında bu şekilde geçirince zamanı hepimiz daha mutlu pozitif oluyoruz ama birşey yapmadan boş geçince herkes daha bir agresif sanki;)
      Bu arada o minderle ilgili de post yazmıştım bir de panosunu yapmıştım ona takım buradan bakabilirsin ;)
      http://pasamlayasam.blogspot.com.tr/2013/09/cocuk-odas-keceden-icin-pano-yapm.html

      Sil
  2. oooohh ne güzel bir aktivite günü böyle,maşallah paşama.Bak şekil kahvaltısını not almıştım bir yere atlamışım :)bir de onu deneyim bakalım belki yemede bir tık ilerleriz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımm güzel bir haftasonuydu gerçekten aktif olunca keyifli zaman geçiyor.Umarım kahvaltının da bir faydası olur ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...