17 Aralık 2013 Salı

Kartondan Katlı Otoparkımız

Facebookta anne-çocuk etkinlik gruplarında çokça gördüm benzer projelerden ve uygun zamanı bekledim Paşama hazırlamak için.İlk defa bir etkinliği hazırlarken birinden yardım aldım.Yahu ne güzel oluyormuş kısa süre ve gazla tamamlanıyormuş etkinlik.


Önce kartonları toplayıp uygun ölçülerde kesip biçtim.Rampaları kolay kopmasın diye aynı kartondan kestim.Evde bulduğum karton ve elişi kağıtlarıyla kapladım bir güzel.Aralardaki de tuvalet kağıdı rulosu,onları da elişi kağıdıyla kapladık.Birleştirme için sıcak silikon kullandım.Hepsi bu :)


Paşamın geçen haftasonu ne kadar mutsuz olduğundan bir önceki yazımda bahsetmiştim.Uyandıktan sonra otoparkını gören Paşam birden gülümsemeye başladı.Çok hoşuna gitti.


Beni en sevindiren yanlarından biri de artık yaptığım oyuncakları parçalamaması.Tabi ki biraz zarar görüyor ama temel sağlam kalıyor.Otoparkımız da Paşamın odasındaki yerini aldı ara ara oynanmak üzere.

19 yorum:

  1. merhaba etkinliğiniz çok şeker olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Adaşım yine coşmuş ki çok da güzel coşmuş.harika harika harika görünüyor emegine saglik,iyi eglenceler paşama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım benim o senin güzel bakmanla ilgili biraz da :)

      Sil
  3. harika olmuş oğlum büyüsün bende yapacağım bundan süperr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..Zaten böyle şeyler için kesinlikle yırıp sökme zamanının geçmesini tavsiye ederim yoksa emeğin iki dakikada çöpe gidiveriyor tecrübeyle sabit :)

      Sil
  4. çok güzel olmuş,emeğine sağlık,ilham verdin,ruloları saklamak şart oldu:)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler Tuba :) Ben uzun süredir kolay kolay atmıyorum ruloları bazen eşim deli olsa da:))

    YanıtlaSil
  6. VAlla sizlerin DIY lara bayılıyorum ben...çok başarılı..tebrikler...

    YanıtlaSil
  7. ne güzel olmuş tam benim oğlişe göre

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Nihal'ciğim sen de yaparsın artıkım annesi :)

      Sil
  8. çok güzel olmuş canım ellerine emeğine sağlık,paşamı gülümsettiyse bu oyuncak daha ne istesin annesi:)keyifle uzuuun mutlu sürüşler diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım inşallah uzun süre keyif alır

      Sil
  9. ellerinize sağlık çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Çok beğendim ben bunu, yapıp resmini koyacağım. Çok teşekkürler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim yapacak olmanıza ben teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...