2 Aralık 2013 Pazartesi

Balondan Yüzler ve Balıklar

Geçen hafta işe başladım,üzerine benim ve Paşamın hastalığı,kreş tripleri(annenin ayrı oğulun ayrı),misafirler derken uzak kaldım buralardan.Şöyle bir bakıp çıkacak vakti anca buldum ama inşallah düzen oturttunca yeni hayatımıza,bloga da daha fazla mesai harcayabileceğim.

Zaten geçen haftayı hayli gergin geçirdim.Paşamın hastalık ve kreş tripleri birleşip bizi bir kaosa sürükledi resmen.Uykusuz,huysuz,mutsuz bir hafta.Üstüne takip ettiğim blogger arkadaşlarımın sürekli yayımladıkları etkinlikler.Onlara bakıp maalesef iç çeker oldum.Ben oğlumdan uzakta bir gün geçiriyor,bırak etkinlik yapmayı onun ne yaptığından habersiz yaşıyordum.Ben de haftasonu basit bile olsa birşey yapmaya karar verdim.Facebookta severek takip ettiğim bu sayfada gördüğüm balonlarda karar kıldım.


Balonların içini oyun hamuruyla doldurup sıkıca bağladım.Ne güzel yazdım bir cümlecikte ama canım çıktı o hamurları balonları içine sokana kadar.En sonunda huni geldi aklıma.Huniye doldurup içine de çubuk yardımıyla iteledim hamurları.İşin zor kısmın atlatınca da cd kalemini alıp çizim faslına geçtik.Yavaş yavaş duygu aktivitelerine başlayalım bahaneyle dedim.


Doruk da sürprizleri özlemiş balonları görünce ba baa (evet hala kelimeleri tam söyleyemiyoruz) diye sevinç naraları attı.Fotoğrafta şekilden şekile giren Paşa halleri.İlk fotoğraf şaşkın Doruk,ikinci de hııı diye parmak sallayıp kızan Doruk.Balonların ifadeleri hakkında konuşma kısmı faydalı geçit anlayacağınız.

Ama hasta ve asabi Paşamın balonu parçalaması çok da uzun sürmedi.İki balonu anca kurtarabildim elinden.

Konu balon aktivitelerine gelince aylar önce yaptığımız ve bir türlü paylaşamadığım akvaryumdaki balıklar oyununu da paylaşayım.Bunu da sevgili Fatma'nın blogunda görmüş hemen yapmıştım hevesle.


1lt yada 5lt şişeye su doldurulup mavi gıda boyası yada sulu boya ile renklendirilir.Su balonları da az şişirilip bağlanır.Hatta bazıları batsın istiyorsanız suyla da doldurabilirsiniz.Oynar gözleri de silikon yada yapıştırıcıyla yapıştırıp cd kalemi yada ojeyle yüzlerini çizebilirsiniz.Tek dezavantajı çocuğun balıkları ısrarla eline almak istemesidir.Bu durumda haydiii şişeyi kesip balıkları eline verip kurtulabilirsiniz :)

11 yorum:

  1. çok güzel olmuş adaşım,kısacık zaman dilimlerinde bile neler çıkartıyorsun ortaya tebrikler :) emeğine sağlık,paşama da bollll keyifli zamanlar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım benim yorumların beni motive ediyor valla :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş, oğlum bayıldı anne bizde yapalım diyor :) Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizi takibe alıyorum, paşayla yaşamı merakla izleyeceğiz :) sizi de beklerim
      safagindunyasi.blogspot.com

      Sil
    2. Çok teşekkürler umarım sever oğlunuzda :)
      Tabiki gelirim blogunuza

      Sil
  3. ne güzel olmuş canım eline sağlık. O arada aquadoodle un kalemi kaybolmuş galiba paşamın sulu boya fırçası ile su sıçratma etkinliği düşünür müsün. Belki onu sever

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nihal'ciğim :) Öneri için de çok teşekkür ederim hemen bir fırça alayım oğluşuma

      Sil
  4. duygu ifadelerini yerim paşamın:)ne faydalı olmus maşallah.çok sanslı Doruk,çalışmana rağmen iki arada bi derede çok güzel etkinlikler çıkarıyorsun canım,bir maşallah ta sana gitsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanslı mı şanssız mı bilemedim bütün gün benden ayrıyken :( Pek birşey yapabildiğim yok canım ya o kadar yarım kalan projem var ki ama çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...