23 Ekim 2013 Çarşamba

Yapboz Magnetler

Yapbozları bayram tatiline çıkmadan apar topar hazırladım ki yolda paşama yeni bir eğlence,aktivite olsun.Yanımıza bir de tepsi aldım yolda oynar diye.Ama nerdeee?Bizimki bir krizlendi ki yollarda bir güzel fırlattı parçaları.Ama hakkını yemeyelim birkaç parça bulup öyle fırlattı :)


Çıktıları facebooktaki montessori anneleri grubundan edinmiştim.Renkli çıktı aldım şekli tek parça kesip çift tarafını aktarma kağıdıyla yapıştırdım.Evde bolca magnet biriktirmiştik zaten bunları çok önceden yapmayı planladığım için.Magnetleri de sıcak silikonlar yapıştırdım.Paşam bugün de biraz oynadı buzdolabında ama fırlatmak daha çok hoşuna gidiyor.O yüzden onun fotoğrafını çekemedim bir türlü.


















14 yorum:

  1. Cok guzel olmus canim eline saglik bu tarz tamamlama kartlari hayal dunyalari icinde guzel bi aktivite oluyo sizdede 2 yas sendromumu basladi oglum cok asi ve inatci oldu bencilik basladi benim elleme alma gibi cabuk gecer insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kübra'cım:)
      Bizim sendrom ara ara geliyor.Bir bakıyorsun melek gibi her dediğini yapıyor bir bakıyorsun kafa göz kendini yerden yere vuruyor!
      Ben psişik ergenim diyorum kendisine:))

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ben de bunlardan yapıp kenara koymuştum boş bir zamanımda,geçenlerde bir iki tane vereyim bakalım dedim ama sonuç sizinki gibi:)sanırım biraz daha büyümeye ihtiyacımız var:)çok şeker görünüyorlar ama ellerine sağlık Tuğbacım.bir de çıktı alıp pvc kaplamak en akıllıcası,ben kartona yapıştırıp bantla çevirdim ve çok kalın olduğu için iç içe geçmediler.seninki gibi tekrar hazırlasam iyi olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım :) Ben de zaten en sevdiği hayvan ve araçların çıktısını aldım ilgisini çeksin diye.Ama ilgileniyor hiç bakmıyor değil.Bir de ben azimliyim ısıtıp ısıtıp sürerim önüne sonunda oynar:))

      Sil
  4. ellerınıze saglık cok guzel gorunuyorlar.

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık çok güzel olmuş bende yapıcam ama renkli çıktı alamadığım için mecburen daha ilkel bişeyler olacak Iraz hala yapbozlarla ilgilenmediğinden erteliyorum birçok etkinliği ama yapıcam kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen niye renkli çıktı alamıyorsun canım yakınlarda yok mu biryer?Eminim senin akıllı bıdık bunları da sever fazla bekletme:)

      Sil
  6. harika olmuş tuğbacım,ceren'e ileride bende yapayım:))

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş hazır almışsın gibi duruyor resmen! Ben de yapbozları bastırmak için facebook grubuna üye oldum, yalnız birşeyi merak ettim aktarma kağıdı nedir? Onu ozalitçilerde mi yaptırıyoruz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım bunları yapmak için iki yöntem var aslında.Biri pvs kaplama onu ütü le yapıyorsun biraz daha sert oluyor.Benim yaptığım yumuşak bir malzeme ama kağıda zarar gelmiyor biraz daha pratik.Her ikisi de kırtasiyelerde bulunuyor ama ben pvc bulamadım buralarda

      Sil
    2. Çok teşekkürler canım öpüyorum seni ve paşanı...

      Sil
    3. Rica ederim canım biz de sizi öpüyoruz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...