13 Ekim 2013 Pazar

Traş Köpüğü ve Mısır Nişastası Birleşirse

Paşam artık beklemeyi öğrendi.Önceden ben birşey hazırlarken direk saldırıya geçiyordu ama artık oğlum bak sana oyun hazırlıyorum deyince sabırsız,meraklı böcük bakışıyla beklemeye geçiyor.


Hoş bu meraklı bakışları ne yazıkki tatmin edemedim ilk safhada.Annesi sabırsız davranıp malzemeleri eksik hazırlayınca istediğimiz deneyi gerçekleştiremedik.Benim de aklıma traş köpüğü geldi hemen.Zaten birçok blogda traş köpüğüyle duyusal havuz oluşturma fikrini görmüştüm ne zamandır da aklımdaydı ama babamız krem kullanıyordu.Köpük alınca tabi gözüme gelmeye başladı :) İlk önce tepsiye traş köpüğü ve birkaç damla gıda boyası damlattım.Paşam bu histen pek hoşlanmadı önce fotoğraftan da anlaşıldığı üzere.Bir süre spatulayla oynadı.


O böyle bir tepki verince benim de aklıma yabancı bir blogda gördüğüm mısır nişastası ekleme fikri geldi.Belli bir ölçüm yok azar azar ekledim.Ve sonuç ben bayıldım :) Paşama gelince önce temkinliydi sonra yavaş yavaş ısındı en sonunda da mutfağın bir bölümünü bu karışım kaplayınca haydi banyoya sinyalimiz çaldı :)


Tüm bunlar yaşanırken iç sesim:Deli misin kadın?Valiz hazırlaman lazım sen bir de ortalığı batır başka gün mü bulamadın? :)

9 yorum:

  1. kübra akkoç13 Ekim 2013 15:12

    harika olmuş tugbacım dönüncede temizlik faslı başlar ama bu oyun çocuklar için harika benim oglumda ilk ellediginde hoşlanmadı ama oglumun eline birşey deyip batınca sinir oluyo her çocuk parmak boyasıyla oynamayı sever ama benimki degil dokunup hisstmek harika çocuklar için belki ilerde tekrar dener ve eylenirsiniz hayırlı bayramlar şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da hayırlı bayramlar :) Temizliğini yaptım mecburen etraf mavileşince:))

      Sil
  2. Bizde çokça kullanırız mısır nişastasını.... pudra şekerinide tavsiye ederiz (; keyifli aktiviteler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol pudra şekerini neyle karıştırıp kullanıyorsun?

      Sil
    2. Pudra şekeri su ve gıda boyası.. Parmak boyası kıvamında süper oluyor.... (;

      Sil
    3. Hımm saol deneriz onu da :)

      Sil
  3. Çok güzel bir aktivite olmuş, tam yaşında duyuları gelişsin gelişebildiği kadar :)
    Bloğunuzu çok beğendim, takibe aldım.
    Bizede bekleriz
    http://alikemalalpseviim.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:)
      Ben de takibe aldım sizi hemen zaten kapı süsünüzü görüp çok beğenmiştim önceden

      Sil
  4. Çok teşekkür ederim, aa öyle mi beğenmenize çok sevindim çok sağolun :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...