3 Ekim 2013 Perşembe

Sonbahar Meyve Tabağı

Dün ilk kez Meraklı Minik dergisi aldım.Bizim için erken aslında +3 yaş için hazırlanıyor dergi ama benim hevesim için geç bile kalmış olabiliriz.Paşam belki anlamayabilir ama dergi o kadar güzelmiş ki paşamla beraber biz de çok şey öğreneceğiz gibi görünüyor.Ama içinde illaki ilgisini çeken birşeyler olur hiç olmazsa öykü kısmı.Artık yıllık abone olmayı düşünüyorum dergiye çünkü burada daha önce hiç denk gelmemiştim bulmak biraz sıkıntılı.Bu ayki konsept sonbaharmış,bununla ilgili birçok faaliyet önerisi,öykü,oyun bulmak mümkün.İşte bu tabağı da dergiden esinlenip hazırladım.


Dergideki tarife göre hurma ve cevizle bir hamur hazırlanıp gövde ve dallar yapılıyor.Ama ben sadece hurmayı kesip kullandım.Yapraklar kuru kayısıdan.Dergide zemin için şam fıstığı kullanmışlar yeşillik olsun diye ama biz de yoktu ben de kuru üzüm ve kabak çekirdeği karışımdan sonbahara yakışır bir toprak hazırladım.Paşam zaten kuru meyve delisi o yüzden bu tabağı da sevdi tabiki.Bir sakıncası var bu tabağın kesin ishal yapar çocuğu ki bakakaldım paşamın bacağından sızanlara:)

8 yorum:

  1. harika görünüyor Tuğba cım eline sağlık,ben de almıştım dün dergiden bu aksam yapmayı düşünüyordum,sen yazınca hatırladım nerde gördüğümü:)paşaya afiyet olsunnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Gamze'cim ben dergiye bakınca ilk dikkatimi çeken bu oldu zaten:)

      Sil
  2. Harika görünüyor allerine sağlık Canım, bende istiyorum böyle tabaklar hazırlamayı ama çok üşeniyorum ya tembellik yapıyorum :) afiyet şifa olsun Paşaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım ama bu öyle vakit almıyor mesela kahvaltı tabağıyla uğraştım biraz

      Sil
  3. ayy bayıldım ben bu tabağaaa..kızlarımada yapayım haftasonu:)

    YanıtlaSil
  4. Buda çok güzel olmuş maşallah sana, dergiyi öneriyormusun, ben birkaç defa niyetlendim ilgisini çekermi diye terettüd ettim açıkçası.Alsam mı bilemedim şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Bence dergi almaya değer bak en azından bunu yaptım bu ay.Bir öykü var,kartlarla sonbahar aktiviteleri var var da var ben bir de pepee dergisi denemiştim bununla kıyas edilmez valla

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...