5 Ekim 2013 Cumartesi

Renkler Şekiller Devam

Dün sabahtan dışarıda biraz gezdik,kreş görüşmemizi yaptık ve uyku saatinde eve döndük.Öğle arası için anne kendine rulokat ısmarlamıştı ve çöpü bile işe yaradı.Zaten manyak oldum çöp atarken elim titriyor ben bununla kesin birşey yaparım ki diye:)Neyse 3 bölmeli plastik kabı güzelce yıkadım.Daha önce şekil yutan renk kutusu için evadan hazırladığım üçgen,kare ve daire şeklinde 3 renk şekil vardı.Bunları ayrı bölümlere koyup paşamın önüne verdim.O tam olarak onları sınıflandıramasa da ben sürekli konuşarak oyun şeklinde bir aktiviteye çevirdim.Mesela maviyi verirmisin,yeşiller sende kalsın,üçgeni buraya koyalım gibi.En sonunda da Ecenaz Pamuk Şekerim'de gördüğüm ponpon yağdırma yerine bizde şekilleri yağdırdık havaya attık,içimize attık en son ağzımıza da atıyorduk ki anne topladı pılıyı pırtıyı:)


Tabi ben bunları kaldırınca sinirlendi hemen sabah aldığım stickerları devreye soktum.Oyun evimizi süslemek için almıştım bari paşam taksın dedim.Sonuç olarak tak çıkar durumundan evi süslemedik artık silikonla sabitlemem gerekecek onları.Bu vesileyle hayvanları tanıma çalışmaları da devam etti.


Stickerları da etrafa saçınca sabah Bim'den aldığımız müzik setimizi keşfetmeye koyulduk.Beraber müzik yaptık,dansettik paşamla.


E bir türlü akşamı edemedik tabi bisiklet sürdük,kitap okuduk vs vs...En son da baba gelene kadar girdik ardiyeye oğlumla.Kendime bir hobi köşesi yapmayı planlıyordum.Onun için uğraştık biraz birşeye benzedi tamamlanınca köşemi de sizinle paylaşırım inşallah.

4 yorum:

  1. NE GÜZEL DOLU DOLU BİR GÜN GEÇİRMİŞSİNİZ TUĞBACIM,NE ŞANSLI BİR PAŞA BU YAKIŞIKLI :) HOBİ KÖŞENİ DE MERAKLA BEKLİYORUM ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolu doluuu bir türlü akşam olmuyor:))
      Hobi köşesini ben de bekliyorum merakla:)

      Sil
  2. Ne güzel şeyler yapıyorsunuz siz böyle :) İmrendim valla...Bizim Bora'yla ne arkadaş olurlardı sizinki ama!
    Hobi köşesini çok merak ettik. Ne zaman görebileceğiz acaba?
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Derya :)
      Hobi köşesi bu ara dert köşesi gibi yığıntı doldu inşallah bayramdan sonra istediklerimi yapabilirsem paylaşırım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...