11 Ekim 2013 Cuma

Paşam Kreşte

Kreş yazımızı ne zaman yazsam diye düşünüp duruyordum ta ki bugün paşam,ilk etkinliği olan bayram mesajını elime verene kadar.O an o kadar duygulandım ki gözlerim doldu..Tabi ki o yapmamıştı çoğunu ama emeği vardı ve oğlum artık bensiz de birşeyler yapıyordu.Hem üzücü hem sevindirici.Paşam sadece pamuk koparmış bazı yerlere de yapıştırıcı sürmüş gerisi Belkıs Öğretmenimizden hediye.Hemen aktarma kağıdıyla sarıp sarmaladım birşey olmasın diye çünkü ömür boyu saklanacak bu koyun!


Kreş hikayemiz ise bu pazartesi başladı.Hergün ortalama 2 saat gittik kreşe oyun grubu gibi.İlk günler hastalığın da etkisiyle içime bir türlü sinmeyen bir mahsunluk vardı oğlumda.Öğle yemeği saatinde de orada olmasına rağmen yemeğe tepki gösteriyordu.Ama onun dışında hiçbir huzursuzluğu yoktu.Öğretmeninin dediği kadarıyla da arkadaşlarıyla ve çevreyle çok uyumluymuş.Yemeğe tepki vermesi beni korkutmadı değil.sonuçta bütün çocuklar yemek yerken benimkinin yememesi doğasına aykırı belli ki bir tepkiydi.Ben de öğretmenin bu konuda bilgilendirmiştim aman sakın zorlamayın kendi haline bırakın istemiyorsa yemesin diye.Ki saolsunlar karşılıklı bilgi alışverişine çok açıklar.Neyse dün ben paşamla kreşe gitmeden konuştum oğlum bak orada yemeğini ye bugün yanımızda yemek yok aç kalırız diye.Ben zaten kreş sahibinin odasındayım bir haftadır kahveymiş el işiymiş takılıyorum.Zaten paşamın da anne talebi olmadı çok şükür.Dün ilk mutlu haber paşamın süt içmesiydi!Ben ısrarla soruyorum emin misiniz diye onlar da şaşırdı.Ben neler ettim bir yudum bile ağzına sürmedi çünkü bu çocuk.Hepsini içmemiş ama olsun bu da birşey.Onun üstüne yemek saatinde sevinçle geldi öğretmeni,Doruk bütün yemeği yedi ikinci tabağı istedi diye.İşte o an içim biraz olsun rahatladı.

Ama asıl rahatlamayı bugün yaşadım.Kreşin genel alanlarında kameralar var ama sınıflarda yok.Normalde biz izleyemiyoruz ama kreş sahibinin odasından izlenebiliyor.Bu sabah Doruk'u kreşe götürdüğümde ardına bile bakmadan koşarak sınıfına gitti.Bir süre sonra tren yaparak televizyon odasına geçtiler.Beni görmüyor tabi ben kameradan izliyorum.A benimki hemen moda girmiş tren oldu alana gelince iki koşturdu.Mutlu yani!Onun o mahsun halleri içimi acıtıyordu birşey ters mi gidiyor diye.Bugünlük içim rahat..Tatil dönüşü yarım gün başlayacağız artık duruma göre bir süre sonra da tam güne geçiş yapacağız.

Allah'ım sen bize yardım et!

11 yorum:

  1. Hayirli olsun kresiniz. Ben de dusunuyorm ama ne zaman :( benm oglumda hic sut icmiyr ne guzel orda icmis. Sut yerine ne veriyorsnz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sut icmedigi zamanlarda muballebi yapiyorum,yada muzla sutu cirpip muhallebi gibi yediriyorum. pasta diyor :)Etka cok seviyor Allahtan

      Sil
    2. Öncelikle teşekkür ederim Derya :)
      Süte gelince de Doruk hala emiyor o yüzden yerine birşey koyma sorunu pek yaşamıyorum ama gündüz memeden kestikten sonra yoğurdu arttırmaya çalışıyorum

      Sil
  2. aa pasa okullu oldu artik desene :) hadi hayirli olsun. darisi universite mezuniyeterine olsun insallah,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah cümlemizin Hacer'cim :) Ama bir yanı eksiliyor sanki insanın :(

      Sil
  3. maasallah ne uzel bir hediye yapmis annesine. tam bayramlik hedi eben de koyunlu birseyler yapmak isterdim ama bu bayrami pas geciyoruz mecburen. artik diger bayrama

    Krese alismasi ne uzel hele de cocugunuzu orda seyredebilmek daha da guzel. ben de oglumun oyun oynarken mutlu oldugunu gormek ve seyretmek cok hosuma gidiyor. Hani oyun grubumuz izin verse oturup cocugu seyredicem... gerci biz oyun grubundan da ciktik artik...

    tam gun krese verme nedeniniz calismaniz mi? yoksa orda tam gun daha verimli olacagini mi dusunuyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazıkki tam gün verme nedenim işe başlayacak olmam :( Yoksa oyun grubu ideal bence daha çok erken çok küçük çünkü

      Sil
  4. ABİ BENİM ANNEM ÖĞRETMENDİ 2 SENE ANAOKULU KREŞ HER NE HALSA ONA GİTTİM GERÇEKTEN ÇOK BUNALTICI AYRIC ÇOCUKLARINIZI ÇOK KORUYORSUNUZ KORUMAYIN BENDE ÖYLE YETİŞTİM ANNEM BÜYÜYÜNCE EVDE TEK KALAMAMAYA BAŞLADIM İLLA YANIMDA BİRİ OLSUN İSTDİM KENDİ İŞİMİ YAPAMAZ OLDUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke korumayın demekle geri durulabilse.Tabiki çok korumacılık çocuğa zarar verir bir ortayol bulmak lazım

      Sil
  5. selam blogunuz çok hoş Allah hepimizin paşalarını (bende ikitana var)ve prenseslerini korusun....banada beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn..Çok teşekkür ederim tabi uğrarım size de:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...