15 Ekim 2013 Salı

Mutlu Bayramlar

Benim bayram klasiği şarkım ^^Bugün bayram erken kalkın çocuklar,giyelim en güzel giysileri,elimizde taze kır çiçekleri üzmeyelim bugün annemizi...^^ Her bayram bu şarkı yankılanır kulağımda.Çocukluğumdan beri her bayram sabah körü annem bizi bu şarkıyla kaldırırdı.Hala söyleriz arada.Ben de oğlumu bu şarkıyla uyandıracağım belki de bir ömür yettiğince...

Paşam da sizin bayramınızı kutlamak ister.Gerçi bu sabah hiç havasında değil bu pozu alana kadar da bin türlü şebeklik yaptık ama ellerinizden öperiz çünkü artık el öpmeyi de öğrendik :)


Bol harçlıklı,bereketli,az şekerli ama sevgi dolu bir bayram geçirirsiniz sevdiklerinizle umarım.Bu da bayramları çok kalabalık olamasak bile çok özendiğimiz bayram soframız


8 yorum:

  1. Maşallah maşallah..:))
    Ben de sizin ve ailenizin bayramını kutluyor selam ve sevgilerimi gönderiyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler size de sevgiler bizden :)

      Sil
  2. Tişörte bayıldım! Maaşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben hazırladım bodysini :)

      Sil
  3. Sofra harika görünüyor, tişörte ayrıca bayıldım çok şeker olmuş, ellerine sağlık Canım :) size de iyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım size de mutlu bayramlar :)

      Sil
    2. çok güzel bir sofra olmuş elinize sağlık. Size de mutlu ve kocaaaman sevgilerle dolu mutlu bayramlar

      Sil
    3. Çok saol Nihalcim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...