28 Ekim 2013 Pazartesi

Molada Tuz Gölü Gezentisi

Hatay'dan Ankara'ya doğru giderken yolda Tuz Gölü'nü  görmüş çok da heveslenmiştik gidelim diye ama paşam uyuyordu,duramadık.Oraya gitmek de dönüş yolunca kısmet oldu.Aslında önümüzde çok uzun bir yol vardı bizi bekleyen ama gölün üzerinde yürüyen insanlar bizi çağırıyordu :)


Tuz Gölü;Ankara,Aksaray ve Konya il sınırlarının kesiştiği yerde dolayısıyla hepsine yakın mesefade.Ankara'dan yaklaşık 2 saatte ulaştık.Hazırlanan raporlara göre 2015 yılında tamamen yok olma tehditi altında.Ne yazık!Ne kadar zarar veriyoruz doğal güzelliklerimize.Bırakın torunlarımızı,evlatlarımıza bırakamayacağız birçok dünya mirasını.


Burası bembeyaz olduğu için insanın gözünü yoruyor.Hatta ben fotoğrafları görmeden çektim.


Biz su üzerinde yürüyemedik vaktimiz kısıtlı diye sadece tuzlar üzerinde gezinti yaptık.Paşam mı?Çok keyifiydi.Bolca koşturdu,tuzlarla oynadı.Ona o his çok değişik geldi.Hatta arabaya bindirebilmek için de küçük çapta bir kriz aştık.


4 yorum:

  1. Ne iyi yapmışsınız canım. Tuz Gölü benim de en çok görmek istediğim yerlerden ülkemizde...
    Bu arada fotoğrafları pek görmeden çekmişsin ama harika çıkmış! Eline sağlık...
    Paşacık da ne tatlı koşuyor, gülüyor maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Derya'cığım gerçekten görülesi bir yer.eğer yol üstü uğrayamayacaksan Ihlara Vadisi de eklenip bir gezi planı yapılabilir.
      Ah bende profesyonel makina olsa neler çekeceğim ama bununla idare edeceğim artık

      Sil
  2. harikaaa,gerçekten bende çok isterdim tuz gölünü görebilmeyi..ne şanslı bir paşasın sen yahuuu :) sevgiler cnmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında şanslı mı bilemedim.Ben de bebekken Bodrum'a gitmişim ama neye yaradı yahu:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...