24 Ekim 2013 Perşembe

Keçeden Magnetlerimiz

Paşam artık kreşe başlayacak.Büyüdü adam oldu da vesikalık istediler kreşten.Geçen gün fotoğrafçıya götürdük ama benim hiç umudum yok kesin çok kötü bir fotoğraf olur diye düşünürken,fotoğrafçı abisi Doruk'u oturdu,büyük insan gibi yan dön poz ver moduna soktu.E bizimki de bir güzel gülümseyip poz verdi.Bu ara zaten bir fotoğraf merakı başladı şebeklik yapıp duruyor :)

Böyle yakışıklı pozumuzu anane ve babanemize boş vermeyelim bir de çerçeveyle süsleyelim dedik.Öncelikle fotoğrafa zarar gelmemesi için aktarma kağıdıyla kapladım.Arka fona kalın keçe kullandım.Ön kısımdakileri de ince keçeden rengarenk kestim.Arkasına da evdeki magnetlerden yapıştırdım.Tüm birleştirme işlemlerinde sıcak silikon kullandım.Bir iki de süs ekledim.


Ve magnetlerimiz hazır.Bir güzel kurabiye poşetlerine koyup paketledim.Doğumgünü içinde kafamda bir fikir oluşmuş oldu böyle birşey hazırlayabilirim.



12 yorum:

  1. eline sağlık annesi çok güzel olmuş.paşandan dünya tatlısı maşallah..pozlarda çok yakışıklı hani:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Fena öğrendi poz vermeyi

      Sil
  2. kuzu yaaa ne güzel poz vermiş maşallah,magnetler de harika olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım cok güzel olmuş cnm eline sağlık paşa cok şanslı sebin gibi hamarat maharetli bi annesi var

    YanıtlaSil
  4. çok cici olmuş canim.. eline saglik

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel olmus canim ellerine saglik pasam acayip yakisikli allah nazarlardan saklasin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...