31 Ekim 2013 Perşembe

Kartondan Mini Golf

Bu etkinliği sevgili Fatma Nur'un blogu Kızlarımıza Hatıra'da görmüş çok beğenmiştim.Bir yolculuk telaşıdır gidiyor ne zamandır doğru dürüst birşey yapamıyordum paşam için.Dün öğle uykusunda bu oyunu hazırladım.


Pek tavşana benzemese de kulakları var yeter bize :) Sopasını yapmak dert oldu bana hangi malzemeyi kullanayım diye.Paşanın vileda sopasını kullandım.Ucuna da streç film rulosunu kesip minik bir delik açıp sopaya monte ettim.Sağlam olsun diye bantla sardım.Hem estetik dursun hem de paşam montajı bozamasın diye balonla sardım ucunu.İyiki de güzelce sarmış sarmalamışım Paşam hunharca kullandı çünkü sopayı.Hatta tek sopa yapsam da yeterliymiş.


Arada bir kutuya da top attık hatırını yememeyim.


Ama ben çok sevdim bu oyunu;Paşamdan fırsat bulup sopayı kapabilirsem iki stres atıyorum :) Gerçi artık kulakları da yok tavşanın ama olsun biz şekilci değiliz zaten.


Paşamın sinir stresinin sebebi gece çıktı ortaya.Meğer hastaymış kuzum siniri de ondanmış.Gece ateşi çıktı,sabaha ishal,öğlene kusma...Dünden beri doğru dürüst birşey de girmedi boğazından.Sadece yaptığım kekten yemiş sabah kreşte onu da çıkardı maalesef.Doktora gittik ve midesini üşütmüş dedi hoş daha tahlil sonuçları çıkmadı.Bir tomar ilaç verdi gene.Umarım fazla uzamadan biter bu hastalık da...

12 yorum:

  1. çok çok güzel olmuş süper anne

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun tatlum paşamı çokça öperim��

    YanıtlaSil
  3. haha hunharca kullanış şeklini görünce benim bu etkinliği daha sonraki zamanlara ertelemem isabet olmuş,ziiraaa birden oğlumu gördüm resimde:)etkinlik bahane eğlence şahane olsun ne güzel eğlenmiş Doruk çum.bu arada çok geçmiş olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım :) Bence deneyebilirsin bizim hunharlık kısmımız son birkaç gündür hayat felsefemiz gibi oyunla pek ilgisi yok!

      Sil
  4. çok güzel olmuş annesi bende bu tarz blogları ekliyorum çünkü,lazım olacak bana henüz çok erken ama olsun en azında kafamda bir şeyler oluşuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Funda :) Oğluşun kay aylık blogunda bulamadım ama haklısın ne kadar erken keşfedersen doğru zamanlama şansın artar,heyecanın da artar

      Sil
    2. biraz gerilerde kalmış http://icmdkiyolculuk.blogspot.com/2013/09/bugun-ki-kombinim.html henüz 6 aylığız:)

      Sil
  5. 08.04.2020
    Karantinadayız,dede torun sizin tasarımınızı çalıştık,sonuç eh fena olmadı,teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...