5 Ekim 2013 Cumartesi

Haftasonu Kahvaltısı

Haftasonu bütün ailenin sofrada birleştiği kahvaltılar özel olmalı bence.Elimizden geldiğince güzel şeyler hazırlamaya çalışıyoruz.Bu sabah eşim benim uyumama fırsat verdiği için ben de onlara güzel bir sofra hazırlamak istedim.Onları da baba oğul bakkala yolladım.Her ne kadar eşim  sofranın fotoğrafını çekince,onun için olmadığını düşünse ve ben bundan kırılsam da niyetim onlara özel birşeyler yapmaktı.


Biraz da sofra detayı vereyim.Kahvaltı takımım Karaca'dandı bu da son kalan iki tabağım.Gerisi vahim bir kazada kaybedildi.Geçen yıl vitrinin camı kendi kendine kırıldı ve kahvaltı takımımı da yanında götürdü.Şirin kediler Tantitoni'den.Kalpli tabaklar ve cupcakeli peçete halkası A101 ganimeti.Amerikan servisi de 5TL gibi komik bir rakama Tahtakale'den aldım.Son olarak paşamın çatalı da Rossmann'dan.

Hepinize ailenizle kaliteli vakit geçirebileceğiniz bir haftasonu dilerim:)

4 yorum:

  1. Aynı durumları yaşamışız bende halile kahvaltı hazırladıktan sonra fotograf çektigimde bende bana yapmıştın bu kadar hazırlıgı diyip trip atıyodu :) ah bu erkeklerrr :) masa harika görünüyorr afiyet olsunnn :*

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Cansu'cum:)İyi bari hep aynı tepki çok dert etmeyeyim ama fotoğraf çekmeden de olmazki.Ben de trip attım e ben blog yokken de sana sürpriz sofralar hazırlıyordum diye

    YanıtlaSil
  3. Harika, cok keyifli bir masa olmus...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...