27 Ekim 2013 Pazar

Haftasonu Kahvaltı Sürprizi

Tabi ki bu tabağı yeni hazırlamadım evimizde hazırlamıştım paşama.Malum bayramdı,tayin işleriydi 20 gündür evimizde yokuz.Sonunda bu sabah yola revan oluyoruz.Uzunca bir süre yolculuk lafı bile duymak istemiyorum.Helak olduk yollarda.Bayram için önce Ankara'ya geldik.Bayram'ın ikinci yarısında Bartın'a geçtik.Bartın'dan dönerken bir de Bolu'ya uğradık.Bitti mi hayır!Otobüsle günübirlik Antalya'ya gittik hem de paşamla.Sonunda Antalya defterini tamamen kapattık artık tayinim çıktı.

İşe başlamaya sayılı günler kaldı maalesef :(  Artık böyle süslü tabaklar hazırlamaya fırsatım olacak mı bilemiyorum,onu zaman gösterecek.Henüz evdeyken aktivitelerle,hobilerle bol bol uğraşma zamanıdır :)


Tabağımızı içeriğinden de bahsedeyim.Güneş mandalina diliminden,ağacımız salatalıktan,elmalar domates sosundan,zemin kaşar parçalarından.Tavşanı da kurabiye kalıbından ekmekle yaptım,üzerine de labne peynir sürdüm.

Mutlu pazarlar :)

Başka bir kahvaltı tabağı süslememize de buradan bakabilirsiniz.

14 yorum:

  1. ohhh dumanı üstünde tazecik kaydına ilk yorum benden gelsin cnm :) söylemeye gerek var mı yine herzamanki gibi harikalar yaratmışsın,bayılıyorum senin şu el becerine..ellerine emeğine sağlık..bu arada yol maceralarını okurken yorgunlugunu bende hissettim resmen..demek işe başlayacaksın,lütfen bu güzel paylaşımlarını ihmal etme bizi mahrum bırakma olur mu :) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel şeyler yazmışsın Tuğba'cım çok teşekkür ederim:)
    2 yıldır çalışmayıp işe başlayınca sanırım bocalarım ama umarım kısa sürer bu dönem ve hemencecik bir düzen oturturum.

    YanıtlaSil
  3. banada kahvaltıyı bu şekil hazırlayan olsaydı kahvaltıları çok severdim heralde :)))Paşama yakışır yaaaa:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize takıl bütün öğünleri sevdiririz biz sana :))

      Sil
  4. Ama bunlar çok cici olmuş, ellerinize sağlık. Hemen oğluşuma gösterdim belki o da farklı gıdaları bu şekilde sever diye... Verdiği tepki, ıyyy ben peynir, portalak sevmem ki... Bizim küçük bey doğdu doğalı böyle :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Benimki de tabak süslü diye yemediklerini yemez ama belki büyüyünce o şekilde yer diye umudum var

      Sil
  5. Paşacık ne kadar şanslı, ben de bundan sonra Bora için tabak süsleyeyim bari...Tabi vakit bulabilirsem :)

    Bu arada hayırlı olsun :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)İşe başlayınca benim de vaktim olacak mı en büyük endişem zaten

      Sil
  6. Amanın ne güzel bir kahvaltı tabağı bu tuğba'cım,Ellerine sağlık,
    özendirdin valla:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Özlem'cim senin için sorun olmaz hazırlarsın hemencik :)

      Sil
  7. çok hoş tuğbacım.mutfakta ta yaratıcısın gerçekten.bir de yediyse çok güzel olmuştur zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım hepsini yememişti tabi ki henüz çok etkilemiyor yemesini böyle şeyler.Sadece bakıp hoşuna gidiyor ben de nesneleri tekrarlamış oluyorum

      Sil
  8. Ellerinize saglik. Ben de ogluma yapmistim benzer sekilde eglenceli blkr tabak ama kerata oynayip tadina bile bakmalisti ;) uzunyol gitmissiniz allah kolayligini verlistir de yine de zor. Biz araliksiz yaklasik 7 saat gitik cocuklar perisan oldular.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Bir öncekini paşam da yememişti zaten
      Valla yol felaket zordu ama bitti işte bir şekilde

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...