24 Ekim 2013 Perşembe

Çanta Yenileme

Geçen bir mağazada görüp çok beğendiğim bir bez çantanın fiyatının yüksek olması bu çantayı yapmama sebep oldu.Aslında tam aradığım gibi bir kumaş bulamadım ama bunu görünce de çok sevdim.Sadece yarım metre kumaş aldım ve bu çantam bana 5 TL'ye maloldu.Ama tahmin ettiğimden daha çok zorladı beni.


Eski çantamı çok severek kullandım zamanında.Kumaşı dışında da sorunu yoktu.Öncelikle kumaşını tamamen söktüm.Aldığım kumaşın desen ayarlamasını yapıp çanta ölçüsünde iki parça kestim.Parçaları maalesef elde dikerek birleştirdim ki bu aşama canımı çıkarttı.Ah bir makinadan anlasaydım iki dakikada biterdi bu iş.Çanta gibi diktiğim kumaşın açık kalan ağız kısmını kumaş atmasın diye aplike tutkalıyla yapıştırdım.Aslında bu işlemde dikerek yapılabilirdi ama benim onu yapacam mecalim yoktu :) Çantayla kumaşı birleştirme işini de sıcak silikonla yaptım.Bu işlem de belki makinayla yapılabilirdi.

Çantanın kısa olan askısını da kesip gene kullanmadığım başka bir çantamın uzun askısını taktım.


Sonuç olarak hatasız olmasa da benim hevesimi giderecek bir çantam oldu ve beni mutlu etmeye yetti :)

7 yorum:

  1. ya imreniyorum böyle kıymetli marifetli ellere :)) aman maşallah diyeyim cnm adaşım yine harikalar yaratmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Tuğba'cım senin maharetlerin de Göktuğ ile hayat buluyor asıl sana ne mutlu:)

      Sil
  2. Maşallah üşenmeden elde diktiniz bide öylemi elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)
      Valla bir çorap dikemeyen ben azmedip onu diktim :))

      Sil
  3. Bu eski eşyaları yepyeni olarak geri döndürüyorsun ya,hastayım sana.Bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım :) Ben de senin aktivitelerine hastayım:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...