3 Ekim 2013 Perşembe

Ayıcıklı Kahvaltı Tabağı

Facebookta uzun süredir gördüğüm çeşit çeşit tabaklar içimi açıyordu ama paşam henüz anlamaz deyip öteliyordum sürekli.İki gündür hasta olan paşam yemek konusunda da mızırdanmaya başlayınca deneyeyim belki de güzel bir sonuç alırım dedim.Zaten hastalık hafif geçiyor olsa bile gece gündüz yeterince canımızı sıkıyor.Gece uykuları bölünüyor ateş içinde uyanıyor.Sabah desen uykusuzluğun da etkisiyle mızır mızır.Neyse Allaha'a şükür hafif atlatalım kurtulalım da bir an önce.


Tabağa gelince ne olduğunu anlatayım malum bakınca pek birşeye benzetemeyenler olabilir.Bunun benzeri tasarımı pintereste görmüş bayılmıştım ama kafasını pilavla yapmışlardı.Pilav ne ya sabah kahvaltısında?Ben kafayı kaşar peynirden yaptım.Battaniyemiz omletten,gözler zeytinden.Minik yıldızlar ekledim ekmekten.Kalp şeklinde salatalıklarımız var bir de.Kalp şeklinin nasıl verildiğini bir fotoğrafla göstermek istiyorum.Bu fotoğrafı gördüğümden beri sürekli kullanıyorum ilk kez salatalıkta denedim.Fotoğraf netten alıntıdır.


Gelelim fasulyenin faydalarına...
Tabak işe yaradı mı?Hayır..
İlgisini çekti tabağı inceledi mi?Evet
Çocuk tabağı silip süpürdü mü?Evet ama yere
Ama annenin azmine balta vurur mu?Tabiki hayır.Sadece süreyi biraz daha öteleyebilir.

9 yorum:

  1. Paşaya çok geçmiş olsun,çabuk atlatır inşallah.ilaçlarını ben enjektörle içiriyordum.Görüntü biraz korkunç oluyordu ama içiyordu.Tabak harika olmuş valla kendine haksızlık etme,bakar bakmaz ne olduğu anlaşılıyor.çok güzel.eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol Nagehan'cım enjektör duymuştum ama bu güne kadar pek sorun yaşamıyorduk iyi oldu hatırlattığın deneyim bari işkenceye dönüştü çünkü:(

      Sil
  2. hahah şu çocuklar yesin diye neler yapıyoruz neler:)yememesine üzüldüm ama manzara süper,ben de bu sabah bir tabak hazırladım ama iki lokma dışında bizim de sonuç aynı.denemeye devam...bu arada paşaya çok çok geçmiş olsunnn Tugbacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Gamze'cim zaten tabak hazırlamam da sizin de etkiniz var Kayra'cık anlıyorsa paşa da anlayabilir diye düşünmedim değil ama sonuç vermedi o ayrı

      Sil
  3. cok gecmis olsun, yaziyi okurken Etka tabagi gordu ,cok begendik biz,yarin sana da yapalim mi Oglum dedim,-edet dedi:)) e yarin bizde yapalim bari insallah :)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol bizimki pek anlamadı tabaktan ama Etka İçin çok keyifli olacaktır eminim bende ilerde tekrarlayacağım bunu zaten.

      Sil
  4. tabak çok tatlı ama paşaaa dahada tatlıııııııııı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...