21 Ekim 2013 Pazartesi

Aşk Kuşları

Bu bayram kayınbiraderimin düğününden sonra ilk kez gidecektik evlerine.Tabi hediye alacaktık ama yanında bir de el emeğim birşey hediye etmek istedim.Ortaya da bu kapı süsü çıktı.


Bu köpük halkalar hobi dükkanlarında hazır satılıyor.Sert tülden geniş ve uzun parçalar kesip halkanın etrafına onları doladım.Küçük bir kurdela parçasından da askı yeri yaptım.Yapıştırma için sıcak silikon kullandım.Harfleri wordde hazırladığım şablondan çıkardım.Kalp düzgün çizemediğim için kurabiye kalıplarımı kullandım.Kuşun şablonunu da netten bulmuştum buraya da ekliyorum.Ben büyük çıktı almışım o yüzden kendim birebir küçüğünü çizmeye çalıştım.Ama çıktı alırken küçültüp alırsanız daha kolay olur.


Bizim aşk kuşlarına da çok uygun bir hediye oldu sanırım.Allah bozmasın muhabbetinizi :)

12 yorum:

  1. Ellerine sağlık gerçekten çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. sade ve şık...emeginize saglık banada beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. emegın yerını ne tutabılır kı ellerınıze saglık

    YanıtlaSil
  4. yeni evli bir cift icin en guzel hediye icinde kendi isimleinin gectigi herhangi birseydir degil mi :)) cok guzel olmus cok ince dusunmussun canim ellerjne saglik :)

    YanıtlaSil
  5. El emeğiyle yapılan kuşkusuz, en güzel hediyedir. Çok güzel düşünmüşsünüz..
    Aşk kuşlarıda çok tatlı olmuş ellerinize sağlık :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...