3 Ekim 2013 Perşembe

Artık Bir Oyun Evimiz Var

Yemek takımımızın büfesi cam kapaklıydı.Taşınırken menteşesi kaybolduğu için kapağını takamadık.Hoş olsa da takamazdık paşam huzur vermezdi ona.Doruk da oyun yapıyordu içine girip çıkıp.Benim de hep aklımdaydı ona bir perde hazırlamak ama bir türlü fırsat bulamıyordum.Bugün sonunda evde kullanmadığım tüller aklıma geldi.

Büfenin iç yüzeyine ipleri bağlamak için çivi çaktım.Tüllerin tokasından ip geçirdim ve gerdirip çivilere bağladım.Ortasında hafif bombe yapınca onu da akşam babaya çaktırdık.

 

İçini de sticker ve desenli bantlarla süsledim.Kitaplar ve yastıklar koydum.Tavanı da balonlarla süsledim açılış şerefine:)


Paşam öğle uykusundan uyanınca gördü ve bu şekilde inceledi bir süre.


İçine de girdi biraz oynadı ama kuzum mahsundu zaten ateşi 38'i geçmişti o sırada.O yüzden fazla oynamadı ilaç ve komplekse geçtik hemen.


Nasılsa artık salonun ortasında oyun evimiz var daha çok oynarız.

19 yorum:

  1. ÇOK GÜZELLL. EVET İŞTE BUUUU DİYE BAĞIRASIM GELDİ BİZ EŞYALARIN DEĞİL EŞYALAR BİZİM İÇİN AMAN KIRILMASIN AMAN BOZULMASIN EEE ÖMÜR GEÇİYOR ÇOCUKLAR BÜYÜYÜYOR AMA BÜFELER TABAKLAR HEP YERİNDE DURSUN AMAN ONLARA BİR ŞEY OLMASIN. ÇOK ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim çok mutlu etti yorumunuz beni:)
      Bizim evde pek misafir kavramı yok öyle bir odamız da yok zaten ayrıca yemek takımım kolisinde onu bile çıkaramadım yani
      Babam hep derdi biz de misafiriz bu dünyada diye

      Sil
  2. haha çok eğlenceli görünüyor,harika fikir!!!ah bu eşyalar daha neler görecek bakalım.paşa sürsün keyfini ne güzel.keşke aynı şehirlerde olsak ta misafir olsak paşanın evine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bizim salonu görsen artık salon denemez halde :) Sadece yemek masası var sandalyeleri ardiyeye kaldırdım.Paşamın yatağının korkuluklarını söktük oradan ters takla çalışmalarına başladı diye e bu sefer de yeni korkuluk yaptıramadık.O yüzden salonda teklileri birleştirdim orada yatırıyorum vs vs:)
      Ah keşke aynı yerde olsak ne güzel olurdu Gamze'cim...

      Sil
  3. süper yaaaa... ne güzel çok şanslı paşa:)
    geçmiş olsun bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım:)
      İnşallah bir gün o da bana söyler anne ben şanslı bir çocukluk yaşamışım diye:)

      Sil
  4. harikaaa ötesi gerçektennn,yok artık adaşım dediğim an yani :))) offf orda ne kuklalar oynatılır neler yapılır amannnn yazarken yaşadım sanki :) geçmiş olsun bu arada cnm,umarım en kısa sürede atlatır,bol bol kahkahalı günler diliyorum,ellerine emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim canım:)
      Kuklalar aklımda bir pc başından kalkabilirsem parmak kukla yapacağım ama çok yorucu bir hafta geçirdim çöktü üstüme

      Sil
  5. tugbaaaaaaaaaa gene mı harıkasın ne :D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim de keşke adın da çıksaydı:)

      Sil
  6. tuğbacım bayıldım ben bu fikre.. şahanesin..

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Iyi ki de kaybolmuş demekten alamıyor insan kendini :)) harika olmuş ne kadar mutlu olmuştur paşa kimbilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım zaten kaybolmasa da takamazdık cam kapak..Paşanın keyfi yerinde saklanbaç oynuyoruz şimdilik :)

      Sil
  9. çok güzel olmuş bayıldım eline sağlık

    YanıtlaSil
  10. Bu odasında ençok yapmak istediğim köşelerden biri çok güzel olmuş çok beğendim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...