5 Ağustos 2013 Pazartesi

Şekil Yutan Renk Kutusu

Aktivitede benim gördüğüm şekilleri yutan renkleri öğreten aktivite kutusu,paşamın gördüğü ise herşeyi yutan kara kutu :)

Islak mendil kapakları biriktirilmeli heryerde lazım olabilir.Küçük ebatlarda bir kutuyu maket bıçağıyla kapakları yerleştirecek büyüklükte kestim.Mukavva yerine çekici olur diye kapladım.Her kapağa farklı renklerde eva karton kestim.Karton da kullanılabilir ama ben evde eva olduğu için eva kullandım.Sonra kutuya yapıştırdım.Silikon makinam bozulduğu için yapıştırıcı kullandım ama alınca silikonla yapıcam çünkü Doruk kısa bir süre içinde evaları söktü.Evadan minik şekiller de kestim farklı renklerde.İlk etapta içine atmak için evdeki sarı,kırmızı,mavi ve yeşil birkaç minik nesneyi de topladım.


Kutunun dört tarafına dört farklı renkte kapak yaptım.Ama kapak sayısı renkleri öğrendikçe arttırılabilir.


Doruk kutuyu görünce çıldırdı hemen koparmak istedi tabi sakinleştirip bir süre yönlendirdim.Hadi sarı kapağa atalım,a o mavi sarı kapak yemez onu falan dedim.


Bir süre bu şekilde oynadık ama o bulduğu herşeyi içine atmak için yanıp tutuşuyordu.Bir de evaları sökmeye uğraşıp duruyordu.Benim hatam ne yazıkki onları silikonla yapıştırmalıydım.Ben de en sonunda kutuyu ve Doruk'u hür bıraktım.Bayağı bir süre takıldılar beraber.Kutu sağlam hala sadece evaları söktü :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...