23 Ağustos 2013 Cuma

Köpekler Bale Yapmaz Paşam Yapar

Aslında kitaplarımızla ilgili genel bir yazı yazmak istiyordum.Ama paşam bu kitaba çok ilgi gösterince dayanamadım.Bugün internetten aldığımız iki kitabımız geldi;Köpekler Bale Yapmaz ve Küçük Vakvak Uyku Zamanı.Her ikisi de büyük resimli sayfalarıyla dikkat çekebilecek kitaplar.Ben özellikle Köpekler Bale Yapmaz ile paşamın fazla ilgilenmeyeceğini düşünmüştüm ama o çok daha fazla ilgisini çekti.



Gün içinde kitaplarımız hep salondaydı.İkisini de okuduk.Ben birini okurken paşam da diğerini eline alıp beni taklit etti.Ördek mi köpek mi?Tabi ki köpek :) Hav hav diye tutturdu sürekli.Daha şimdiden birşey öğrendik bile;bale.

Paşama klasik bale hareketini gösterdim nasıl hoşuna gitti ağzı açık beni izliyor.Gel dememi bekliyormuş meğer attı kendini sahneye :) Ben de mest oldum onu izlerken.


Gün içinde bol bol bale yaptık.Darısı Küçük Vakvak kitabımızla uyuyacağımız günlere...

4 yorum:

  1. heyyy maşallah kuzuma yaa,ne kadar eğlenmiş,fotograflara tebebssümsüz bakamıyorsun yanı o derece...her anınız boyle gecsin dılerım
    sevgıler

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    45. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin beyaz sır :) Tesadüfe bak ki ben de dün gece katıldım senin bloguna :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...