16 Ağustos 2013 Cuma

Arsuz Gezimiz

Arsuz İskenderun'da şirin bir belde.Biz de Hatay'a yolumuz düşünce öğrendik tabi daha önceden duymamıştım.Bayramda kalsak mı diye biraz araştırma yaptık netten ama fiyatlar biraz pahalı geldi.Biz de akışına bıraktık günübirlik gider,yer bulursak da kalırız diye.Bayramın 2.günü sabah kahvaltı yapmadan düştük yollara.Kahvaltıyı yolda yaptık.Doruk daha yeni uyanmış olmasına rağmen arabaya binince uyudu kaldı.E yollar çok dönemeçli dayanamadı tabi.Arsuz'a vardığımızda saat 11'i bulmuştu.Öncelikle bir iki yer sorduk kalacak ama yer yoktu hiçbiryerde.Biz de halk plajını bulduk ama pek hoşumuza gitmediği için arayışa devam ettik.Arsuz'un bir güzelliği otel yada sosyal tesislerin günübirlik ziyaretçi kabul etmesi.Biz de Palm Beach Otel'e giriş yaptık.Aslında imkanlarına göre giriş pahalı sayılmaz;deniz,havuz,şezlong,duş,wc,soyunma kabini yani herşey var.

Otele girer girmez havuzu gören paşa çıldırdı.Zar zor giydirip krem sürebildik.Kendime krem süremeden daldık öğle sıcağında havuza.Günün sonunda ben ıstakoza döndüm orası ayrı.

Doruk herhalde 100 kere havuza atladı.Eşimle pert düştük artık onun peşinden.Bir süre havuzda ablalarıyla oynadı da rahatladık.Kuzuyu zor çıkarttık havuzdan ama oturduğumuz yerde bizi şirin mi şirin 16 aylık Nehir bekliyordubizi.Biz bayıldık ona tabi Doruk da :) Birbirlerine salatalık yedirdiler,kitap okudular,oyun oynadılar.

Öğle yemeğimizi yakınlarda bir köyde yedik.Hatay'ın meşhur tepsi kebabı ki normalde pek sevmemiştim ama burada bayıldım.Köy ortamı Doruk'u da çok memnun etti.İnekler,koyunlar,tavuklar...
En sonunda Doruk pert düşer ve uyur.

Doruk uyanınca da denize girdik.Daha doğrusu pek giremedik çünkü Doruk kumda oynamaya bayıldı ve bırakmadı.Hatta annesi bir poşet kum aldı evde oynasın diye.Deniz akşamüstü kirlenmesine rağmen hiç rahatsız etmedi.Antalya'nın çakıllarından sonra kum çok iyi geldi doğrusu.

Akşam otelden ayrılınca bir tur attık merkezde.Çarşının ortasında dere akıp denize dökülüyor.Derenin kenarında çok güzel mekanlar var.Çarşısı akşamları çok hareketli.Yürümekte zorlandık doğrusu.

Eve doğru yola koyulurken aklım orada kalmadı değil.Keşke kalsaydık dedim ama bize yakın mesefade böyle bir yer olması da büyük avantaj.