20 Temmuz 2013 Cumartesi

Top Hunisi

Geçen gün yaptığımız top tüplerinde 5 litrelik şişeleri kullanmıştım.Kapak kısımlarını da düzgünce kesip mutfak tezgahının bir köşesine atmıştım.Dün akşamüstü Doruk tam iftar saatlerine doğru gene bir kriz patlattı.Baktım yemek de hazırlayamıyorum dedim hadi koş odana gidiyoruz yeni bir oyun yapacağız.Beş tane kesilmiş şişe ağız kısmı vardı.Bunları duvara bantla yapıştırdım.Oldu sana top hunisi.Hem de çok eğlenceli toplar içinden döne döne diğerine geçiyor.


Top olarak alternatifimiz de çok : Peçeteden toplar,cevizler ve plastik toplarımız.

 
Neyse ki bu oyun sayesinde iftara çok sevdiğimiz fırında kıymalı makarnayı yetiştirebildim.Ve Doruk bunları da hala sökmedi duvardan.Çok şaşırtıyor beni çok...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...