19 Temmuz 2013 Cuma

Kayan Toplar ile İki Farklı Eğlence

İnternette dolaşıp Doruk için oyuncak bakarken birden aklıma evdeki bir parça köpük malzeme geldi.Nasıl yaparım diye düşünürken çöp şişleri getirdim ama bu sefer onları sabitleyecek bir malzeme gerekti.Çicek arajmanlarında kullanılan sünger iş görürdü,onu da kurabiye süslemesi için almıştım evde duruyordu.


Kenarlarına da set yapmam gerekti çünkü toplar uçuyordu.Eğimi ayarlamak zor oldu çünkü malzemenin boyu kısaydı. İşte ortaya bu oyuncak çıktı.


Bunu hazırlarken Doruk için uygun olmadığını farkettim ama heves ettim bir kere yapayım dedim.Uygun olmama sebebi küçük olmasıydı,top yerine boncuk kullandım çünkü.Doruk ilk gördüğünde şaşırdı kaldı.


Sonra da direk bir dalış yaptı.Bayağı bir temkinle bir süre oynamasını sağladım.


Oyun güzel gidiyordu ta ki paşam boncuğu kaşla göz arasında ağzına sokana kadar.Herhalde onu ağzından çıkarmak için nasıl bir kriz yaşandığını tahmin edebilirsiniz.Bu vesileyle oyuncağımızı daha sonra kullanılmak üzere rafa kaldırdık.

Baktım bu hoşuna gitti ona uygun başka bir versiyonu ile uğraştım.Bu sefer kağıt havlu rulolarını kullanarak yaptım.Ruloları ikiye kesip bantla duvara yapıştırdım.





 Bu sefer top problemimiz çıktı evdeki lastik toplar ağır geldi.Pinpon topu da olmadığı için peçete ve bantla minik toplar yaptım.Doruk topları daha çok sevdi doğrusu.



Hala şaşırıyorum bugün onları sökmediğine.Bu da bir gelişme sanırım :)



1 yorum:

  1. Ayy bu da harika bir aktivite olmuş:) Biraz geç buldum blogunuzu ama artık takipteyim:)
    Ben de beklerim bu arada... www.biranneninseyirdefteri.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...