14 Haziran 2013 Cuma

Keçeden Çerçeve Yapımı ve Şişe Süsleme

Bu yıl Babalar Günü için el emeği birşeyler yapmaya karar verdim hem bu şekilde eşimin de daha çok hoşuna gidecekti.Babamızın apar topar Hatay'a ev tutmak için gitmesi gerektiğinden ve dönüş tarihi henüz belli olmadığından ona hediyelerini erken vermek istedik.

Keçeden çerçeve yapmak için evdeki eski bir çerçeveyi kullandım.Ön yüzünün tamamını keçe ile kapladım.Kaplamak için sıcak silikon kullandım.Çerçeveye koyacağım fotoğraf orijinal olsun istiyordum.O yüzden paşamla babasının bir fotoğrafını bu siteden düzenledim.Keçeyle kaplı çerçeveye fotoğrafı da yapıştırınca geriye sadece süslemek kaldı.Süsleme için de evdeki materyalleri ( bebek şekerleri,magnet süsleri ) kullandım.Yunus şeklini de paşam için kullandığım eşleştirme kartlarını kalıp olarak kullanarak hallettim.


Şişe süslemek içinde paşamla babasının fotoğrafını sepya ayarına getirip renkli çıktı aldım.Fotoğrafı şişeye yapıştırmak için aktarma kağıdı kullandım.Sıcak silikon yardımıyla ipi doladım çevresine.


Sürprizimize bir de sıcak pasta ekledik çünkü hiç vakit kalmamıştı.O yüzden üzerine yazı amaçlı koyduğum şeker hamuru da kendinden geçti


Tüm bunların üzerine babamıza bir de yemek ısmarladık.Sanıyorum fazlasıyla mutlu oldu tüm bunlar karşısında.

1 yorum:

  1. Off off off diyorum adaşım süpersin!!!yaratıcılığın dibine wurmak diye buna deniyor sanırım.ellerine,emeğine sağlık hayatım,harika...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...