18 Mayıs 2013 Cumartesi

Bebekle Düğünde Altın Kurallar

Mümkünse düğüne gitmeyin.Gitmek zorundaysanız bana bir kulak verin bakalım hala aynı fikirde misiniz?

Kritik noktalar bebek emiyor mu yada yürüyor mu?Her ikisinin de cevabı evetse yandınız.Düğün salonlarında bebek emzirecek,uyutacak yer yok gelin odası dışında.Heleki yürüyorsa haliniz duman.

Paşamla daha önceleri de düğünlere gittik ama yürümüyordu o zamanlar ki ben ne zor diye hayıflanıyordum.Sadece emzirmek bile eziyetti düşünün ki abiye kıyafetinizle araçta debellenmeyi.Zaten o gürültüde uyutup nerde yatıracağınızdan hiç bahsetmiyorum.

Geçen hafta paşamın amcasının düğünü vardı e tabi bizde şıkır şıkır süslenip yola revan olduk.Kına gecesi tam bir fiyaskoydu bizim için.Evlerinin önündeydi kına ve sokak gören Doruk'u tut tutabilirsen.En son ben eve gidelim isyanlarına geldim ki babamız duruma bir el atıp her ikimizi de sakinleştirip ayırdı bizi.Neyseki paşam geç de olsa uyudu ve tabi sorun bitmedi.Ev ortamı olduğu için rahattık.Koltuğa yatırdım oğlumu ama bu sefer de başına bir nefer gerekiyordu ki kuzenler imdada yetişti ve gecenin geri kalanını odada geçirdiler ve ben bir oh dedim.

Kına gecesinin büyük bir kısmını da bastonla geçirdi paşam.

Giysi ile ilgili küçük notlar düşmekte fayda var.Benim gibi kendinizin bile zor yürüdüğü bir ayakkabı asla tercih etmeyin yoksa ordan burdan temin edilecek bir pazar terliğini abiyenin altında gizlemek için kasarsınız kendinizi.Mümkünse uzun bir elbise de giymeyin zira bebeğinizle beraber düşme ihtimaliniz yüksek.Saçlar da toplu olmalı rahatlık adına.

Gelin alması merasimini de davul ve tokmakla geçirdi paşam.E tabi davullar çalmıyor diye gelin de geç çıktı:)

Gelelim düğün faslına...
Paşamı kısa sürede olsa masada oturtmak hiç de kolay değildi.

Biraz daha rahat geçirdim düğünü çünkü kurtarıcı meleklerim annem ve kız kardeşim de geldi düğüne.İşte en önemli durum bu düğün için güvenebilecek biri olmalı yanınızda;anane,babaanne,bakıcı artık hangisi uygunsa.Düğünde de hiçbir yerde 5 saniyeden fazla durmayan paşamı erken yatırmaya karar verdik.Verdik de ne oldu?1 saatten fazla gelin odasında çocuk salladım tam uyuyacaktı ki gelin damat ve ahali odaya geldi.Uykudan sonrası benim için rahattı.Ananesi pek düğün göremese de bol bol torununu gördü gece boyu gelin odasında.

Amcamıza ve yengemize de bir ömür mutluluk dileriz.Bir de paşam gibi bir bebek:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...